Account-update

 

Voor wie is de Account-update noodzakelijk?

De meeste klanten van AmsterdamSafe hebben al een update van hun account gehad of hebben hun rekening recent geopend en zodoende al een up-to-date account. Die klanten wiens account nog moet worden ge-update hebben de afgelopen weken per post of e-mail bericht daarover ontvangen. Als u de update heeft ontvangen dan is deze voor u verplicht.

Wat is de reden voor de Account-update?

AmsterdamSafe is vanwege wetgeving tegen witwassen en het financieren van terrorisme (Wwft) verplicht bepaalde gegevens van klanten te administreren. Als AmsterdamSafe begrijpen wij het belang van privacy en hebben daarom zorgvuldig afgestemd welke gegevens noodzakelijk zijn. De Account-update vraagt u om die noodzakelijke gegevens.

Het betreft hier een eenmalige update die AmsterdamSafe heeft aangegrepen om de dienstverlening te verbeteren. Na deze update kunt u telefonisch orders plaatsen en is uw account beschermd met een vaste tegenrekening. Bekijk voor meer informatie over de mogelijkheden van uw AmsterdamSafe account de basishandleiding.

Hoe weet ik dat een update van AmsterdamSafe geen phishing is?

Het is belangrijk bij het beschermen van uw privacy en veiligheid dat u niet op basis van een e-mail zomaar gegevens verstuurd. Mede om die reden bevestigen wij hier via onze website dat de update die u heeft ontvangen van AmsterdamSafe afkomstig kan zijn. U herkent de e-mail van AmsterdamSafe aan de vermelding van uw klantnummer, in de titel van het bijgevoegd PDF. Bovendien zijn de AmsterdamSafe Account-updates allemaal verstuurd vanaf het emailadres info@amsterdamsafe.nl.

Wij verzoeken u bij twijfel aan de authenticiteit van e-mails van AmsterdamSafe altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Meer informatie over phishing vindt u hier.

Wat is de Fatca-update?

Bij de Account-update hebben we de Fatca-update meegestuurd. Deze is uitsluitend van toepassing op Amerikaans staatsburgers, Amerikaans ingezetene of bezitters van een Greencard. Indien deze criteria op u van toepassing zijn en u de Fatca-update nog niet heeft ontvangen verzoeken wij u contact op te nemen met info@amsterdamsafe.nl

 

 

Klantenservice

AmsterdamSafe B.V.

vaantjeamsterdamsafe
Pelikaanweg 8 1118 DX Schiphol T: 020 658 95 58